Regulamin – Rezerwacje oraz pobyt
&1
1. Sposób dokonania rezerwacji
Rezerwacji można dokonać:
2. Potwierdzenie rezerwacji
Gwarancją potwierdzenia rezerwacji jest wpłata zadatku w wysokości 30% całkowitego kosztu pobytu. W chwili odnotowania zadatku na naszym koncie lub przesłaniu potwierdzenia bankowego – rezerwacja jest zagwarantowana. W przypadku braku wpłaty zadatku w terminie 3 dni od daty dokonania rezerwacji, rezerwacja zostanie automatycznie anulowana. Wpłata zadatku jest równoznaczna z akceptacją niniejszego regulaminu oraz oferty cenowej.
3. Opłaty za pobyt
Dodatkowo płatne:
3.1. opłata miejscowa 2 zł/osobę/dobę (bez względu na wiek) – opłata jest pobierana w dniu przyjazdu gotówką,
3.2. sprzątanie wg cennika.
3.3. kaucja zwrotna w wysokości 500 zł gotówką– pobierana przy zameldowaniu i zwracana w dniu wyjazdu (po sprawdzeniu apartamentu),
4. Formy płatności
Dane do przelewu:
Alfa Jan Majewski, ul. Daleka 125, 82-200 Malbork
Numer konta: PL 92 1140 2017 0000 4402 0544 3991
BIC (SWIFT): BREXPLPWMUL
&2
1. Zakwaterowanie
1.1. Doba hotelowa zaczyna się o godz. 16:00, a kończy o godz. 10:00 dnia następnego,
1.2. Przyjazdy gości do apartamentów odbywają się w godzinach 16:00 do 21:30,
1.3. Podczas procesu zakwaterowania, gość jest zobowiązany do okazania dowodu tożsamości oraz zapłaty reszty należności bądź przedstawienia potwierdzenia przelewu, wpłacenie opłaty miejscowej i kaucji.
1.4. Po otrzymaniu kluczy zalecamy upewnić się, że wyposażenie i stan apartamentu jest zgodny z opisem, a jakiekolwiek usterki i braki należy natychmiast zgłosić. Goście otrzymają kartę z wyposażeniem, którą podpiszą, a na koniec pobytu będzie ona ponownie sprawdzona,
2. Zakwaterowanie poza obowiązującymi godzinami
1.1. 21:30-24:00 – 50zł
1.2. 24:00-07:30 – 100zł
3. Wykwaterowanie
3.1. Wyjazdy gości odbywają się w godzinach 7:30 do 10:00,
3.2. Nieuzgodnione przedłużenie pobytu o kilka godzin skutkuje zapłatą za następną dobę (pobierane z kaucji),
3.3. Gość jest zobowiązany do pozostawienia apartamentu w stanie niepogorszonym w porównaniu do stanu pierwotnego w dniu zakwaterowania oraz pozostawieniu naczyń kuchennych oraz urządzeń w czystości,
3.4. Na koniec rezerwacji, stan apartamentu będzie ponownie sprawdzany,
4. Anulowanie/zmiana rezerwacji
4.1. Wszelkiego rodzaju zmiany w rezerwacji powinny być zgłoszone minimum 60 dni przed planowanym terminem przyjazdu oraz potwierdzone i zaakceptowane pisemnie przez Administratora.
4.2. Gość zostanie obciążony 30% całkowitej ceny rezerwacji w przypadku odwołania rezerwacji po dokonaniu rezerwacji.
4.3. W przypadku opłacenia całego pobytu z góry i niepojawienia gościa w dniu rozpoczynającym rezerwację, apartament pozostaje niewynajęty i jest do dyspozycji gościa przez cały okres na, który został zarezerwowany i opłacony,
4.4. W wypadku, gdy opłacono wyłącznie zadatek, rezerwacja apartamentu obowiązuje do godz. 20:00 w dniu przyjazdu. Po tej godzinie uznajemy, że Goście zrezygnowali z wynajmu – zadatek przepada, a Administrator może wynająć apartament innej osobie. Wyjątkiem od powyższej reguły jest wcześniejsze ustalenie innej godziny lub dnia przyjazdu Gości z Administratorem i jest potwierdzone mailowo.
4.5. Przyjazd Gościa ze zwierzęciem/zwierzętami oznacza anulowanie rezerwacji bez zwrotu zadatku, w przypadku opłacenia całego pobytu przepada cała kwota rezerwacji, (wynajmujący odmawia zakwaterowania gości ze zwierzętami), a Administrator może wynająć apartament innej osobie.
&3
1. Obowiązki Gości
1.1 Liczba osób wynajmujących apartament jest ograniczona do 5 osób,
1.2 Dla komfortu wszystkich Gości, cisza nocna obowiązuje w godzinach 22:00-07:00,
1.3 Goście ponoszą całkowitą odpowiedzialność finansową za zniszczenia i szkody wyrządzone w apartamencie i w wyposażeniu,
1.4 Administrator nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy wartościowe pozostawione w apartamentach i na terenie całego ośrodka,
1.5 W trosce o bezpieczeństwo podczas nieobecności w apartamencie powinny być zamknięte wszystkie drzwi i okna, a w szczególności okna dachowe – ponadto nie należy pozostawiać bez nadzoru włączonych urządzeń elektrycznych, a w szczególności kuchenki i żelazka, (prosimy o zabieranie karty z wyłącznika elektrycznego znajdującego się przy drzwiach wyjęcie jego nie powoduje wyłączenia lodówki.
1.6 Prosimy o natychmiastowe zgłaszanie usterek powstałych podczas pobytu,
1.7 Dzieci przebywające na terenie ośrodka powinny być pod stałą opieką osób dorosłych.
2. Postanowienia dodatkowe
2.1 Teren obiektu Leśna7 jest monitorowany 24h na dobę przez kamery umieszczone na lampach zewnętrznych. Osoby przebywające na terenie obiektu wyrażają zgodę na ich nagrywanie.
2.2 Wykonywanie niezbędnych napraw urządzeń w apartamentach tylko podczas obecności Gości, w przypadku ich nieobecności, naprawy będą wykonywane po wcześniejszym uzgodnieniu i ich zgodą,
2.3 Dopuszcza się wejście do apartamentu pod nieobecność Gości tylko na wypadek zdarzeń losowych zagrażających bezpieczeństwu apartamentu lub innych Gości.
2.4 W apartamentach obowiązuje całkowity zakaz palenia – za złamanie zakazu osoba rezerwująca zostanie obciążona karą w wysokości 400zł,
2.5 W apartamentach obowiązuje zakaz smażenia ryb – za złamanie zakazu osoba rezerwująca zostanie obciążona karą w wysokości 400zł,
2.6 Nie ponosimy odpowiedzialności za niedogodności powstałe podczas pobytu związane z hałasem z sąsiednich nieruchomości, a także z przerwami w dostarczaniu mediów (prądu, wody czy Internetu).
2.7 W razie braku naczyń (pozostawione w różnych apartamentach) ze względu na wynajem grupowy dwóch lub więcej apartamentu – doliczymy jak za dodatkowe sprzątanie. To pochłania za dużo czasu firmie sprzątającej.
2.8 Apartamenty nie są przystosowane do przyjmowania zwierząt.
&4
1. Przetwarzanie danych osobowych
Informacje o przetwarzaniu danych osobowych znajdują się na naszej stronie internetowej lesna7.pl/polityka-prywatnosci
Postanowienia końcowe
Administrator jest uprawniony do wprowadzenia zmian w postanowieniach Regulaminu w każdym czasie i zależnie od własnej decyzji. W szczególności, może dokonać zmiany postanowień niniejszego Regulaminu w przypadku:
1. konieczności dostosowania Regulaminu do zmian przepisów prawa mających wpływ na treść Regulaminu;
2. konieczności dostosowania Regulaminu do zalecenia, interpretacji, orzeczenia, postanowienia lub decyzji organu władzy publicznej lub orzeczenia sądowego, mającego wpływ na treść Regulaminu;
Drodzy Goście prosimy serdecznie o docenienie wkładu włożonego w przygotowanie obiektów LEŚNA7!