REGULAMIN
Rezerwacje oraz pobyt
REGULAMIN REZERWACJI I POBYTU
Regulamin – Rezerwacje oraz pobyt
- LEŚNA7 będzie bardzo wdzięczna za współpracę w przestrzeganiu niniejszego regulaminu, który ma służyć i zapewnić Państwu komfort i bezpieczeństwo podczas pobytu.
- Umowa pomiędzy klientem, a LEŚNA7 zwany dalej Administratorem zostaje zawarta w momencie dokonania rezerwacji i wpłaceniu zadatku na warunkach określonych w regulaminie i cenniku.
- Niniejszy regulamin określa zasady korzystania z usług wynajmu apartamentów LEŚNA7 i dotyczy wszystkich osób przebywających na terenie ośrodka.
- Rezerwacji może dokonać tylko osoba pełnoletnia.
&1
1. Sposób dokonania rezerwacji
Rezerwacji można dokonać:
- Telefonicznie: +48 533 832 300
- Elektronicznie (email): rezerwacje@lesna7.pl
- Online na naszej stronie internetowej www.lesna7.pl
2. Potwierdzenie rezerwacji
Gwarancją potwierdzenia rezerwacji jest wpłata zadatku w wysokości 30% całkowitego kosztu pobytu. W chwili odnotowania zadatku na naszym koncie lub przesłaniu potwierdzenia bankowego – rezerwacja jest zagwarantowana. W przypadku braku wpłaty zadatku w terminie 3 dni od daty dokonania rezerwacji, rezerwacja zostanie automatycznie anulowana. Wpłata zadatku jest równoznaczna z akceptacją niniejszego regulaminu oraz oferty cenowej.
3. Opłaty za pobyt
- Opłata za pobyt wg cennika za pobyt + dodatki (sprzątanie końcowe, opłata miejscowa, kaucja)
- W cenę najmu apartamentu wliczony jest parking dla jednego samochodu.
Dodatkowo płatne:
3.1. opłata miejscowa 1,50zł/osobę/dobę (bez względu na wiek) – opłata jest pobierana w dniu przyjazdu gotówką,3.2. sprzątanie wg cennika.3.3. kaucja zwrotna w wysokości 500zł gotówką– pobierana przy zameldowaniu i zwracana w dniu wyjazdu (po sprawdzeniu apartamentu),
4. Formy płatności
- Zadatek: Przelew bankowy:
Dane do przelewu:
Alfa Jan Majewski, ul. Daleka 125, 82-200 Malbork
Numer konta: PL 92 1140 2017 0000 4402 0544 3991
BIC (SWIFT): BREXPLPWMUL
- Całkowite rozliczenie za pobyt: przelewem bankowym (pieniądze muszą znaleźć się na koncie przed przyjazdem) lub płatne osobiście w dniu przyjazdu (gotówką lub kartą) przed odebraniem kluczy.
&2
1. Zakwaterowanie
1.1. Doba hotelowa zaczyna się o godz. 16:00, a kończy o godz. 10:00 dnia następnego,
1.2. Przyjazdy gości do apartamentów odbywają się w godzinach 16:00 do 21:30,
1.3. Podczas procesu zakwaterowania, gość jest zobowiązany do okazania dowodu tożsamości oraz zapłaty reszty należności bądź przedstawienia potwierdzenia przelewu, wpłacenie opłaty miejscowej i kaucji.
1.4. Po otrzymaniu kluczy zalecamy upewnić się, że wyposażenie i stan apartamentu jest zgodny z opisem, a jakiekolwiek usterki i braki należy natychmiast zgłosić. Goście otrzymają kartę z wyposażeniem, którą podpiszą, a na koniec pobytu będzie ona ponownie sprawdzona,
2. Zakwaterowanie poza obowiązującymi godzinami
1.1. 21:30-24:00 – 50zł
1.2. 24:00-07:30 – 100zł
3. Wykwaterowanie
3.1. Wyjazdy gości odbywają się w godzinach 7:30 do 10:00,
3.2. Nieuzgodnione przedłużenie pobytu o kilka godzin skutkuje zapłatą za następną dobę (pobierane z kaucji),
3.3. Gość jest zobowiązany do pozostawienia apartamentu w stanie niepogorszonym w porównaniu do stanu pierwotnego w dniu zakwaterowania oraz pozostawieniu naczyń kuchennych oraz urządzeń w czystości,
3.4. Na koniec rezerwacji, stan apartamentu będzie ponownie sprawdzany,
4. Anulowanie/zmiana rezerwacji
4.1. Wszelkiego rodzaju zmiany w rezerwacji powinny być zgłoszone minimum 30 dni przed planowanym terminem przyjazdu oraz potwierdzone i zaakceptowane pisemnie przez Administratora.
4.2. Gość zostanie obciążony 30% całkowitej ceny rezerwacji w przypadku odwołania rezerwacji po dokonaniu rezerwacji.
4.3. W przypadku opłacenia całego pobytu z góry i niepojawienia gościa w dniu rozpoczynającym rezerwację, apartament pozostaje niewynajęty i jest do dyspozycji gościa przez cały okres na, który został zarezerwowany i opłacony,
4.4. W wypadku, gdy opłacono wyłącznie zadatek, rezerwacja apartamentu obowiązuje do godz. 20:00 w dniu przyjazdu. Po tej godzinie uznajemy, że Goście zrezygnowali z wynajmu – zadatek przepada, a Administrator może wynająć apartament innej osobie. Wyjątkiem od powyższej reguły jest wcześniejsze ustalenie innej godziny lub dnia przyjazdu Gości z Administratorem i jest potwierdzone mailowo.
4.5. Przyjazd Gościa ze zwierzęciem/zwierzętami oznacza anulowanie rezerwacji bez zwrotu zadatku, w przypadku opłacenia całego pobytu przepada cała kwota rezerwacji, (wynajmujący odmawia zakwaterowania gości ze zwierzętami), a Administrator może wynająć apartament innej osobie.
&3
1. Obowiązki Gości
1.1 Liczba osób wynajmujących apartament jest ograniczona do 5 osób,
1.2 Dla komfortu wszystkich Gości, cisza nocna obowiązuje w godzinach 22:00-07:00,
1.3 Goście ponoszą całkowitą odpowiedzialność finansową za zniszczenia i szkody wyrządzone w apartamencie i w wyposażeniu,
1.4 Administrator nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy wartościowe pozostawione w apartamentach i na terenie całego ośrodka,
1.5 W trosce o bezpieczeństwo podczas nieobecności w apartamencie powinny być zamknięte wszystkie drzwi i okna, a w szczególności okna dachowe – ponadto nie należy pozostawiać bez nadzoru włączonych urządzeń elektrycznych, a w szczególności kuchenki i żelazka, (prosimy o zabieranie karty z wyłącznika elektrycznego znajdującego się przy drzwiach wyjęcie jego nie powoduje wyłączenia lodówki.
1.6 Prosimy o natychmiastowe zgłaszanie usterek powstałych podczas pobytu,
1.7 Dzieci przebywające na terenie ośrodka powinny być pod stałą opieką osób dorosłych.
2. Postanowienia dodatkowe
2.1 Wykonywanie niezbędnych napraw urządzeń w apartamentach tylko podczas obecności Gości, w przypadku ich nieobecności, naprawy będą wykonywane po wcześniejszym uzgodnieniu i ich zgodą,
2.2 Dopuszcza się wejście do apartamentu pod nieobecność Gości tylko na wypadek zdarzeń losowych zagrażających bezpieczeństwu apartamentu lub innych Gości.
2.3 W apartamentach obowiązuje całkowity zakaz palenia – za złamanie zakazu osoba rezerwująca zostanie obciążona karą w wysokości 400zł,
2.4 W apartamentach obowiązuje zakaz smażenia ryb – za złamanie zakazu osoba rezerwująca zostanie obciążona karą w wysokości 400zł,
2.5 Nie ponosimy odpowiedzialności za niedogodności powstałe podczas pobytu związane z hałasem z sąsiednich nieruchomości, a także z przerwami w dostarczaniu mediów (prądu, wody czy Internetu).
2.6 Apartamenty nie są przystosowane do przyjmowania zwierząt.
&4
1. Przetwarzanie danych osobowych
Informacje o przetwarzaniu danych osobowych znajdują się na naszej stronie internetowej http://lesna7.pl/regulamin.html
Postanowienia końcowe
Administrator jest uprawniony do wprowadzenia zmian w postanowieniach Regulaminu w każdym czasie i zależnie od własnej decyzji. W szczególności, może dokonać zmiany postanowień niniejszego Regulaminu w przypadku:
1. konieczności dostosowania Regulaminu do zmian przepisów prawa mających wpływ na treść Regulaminu;
2. konieczności dostosowania Regulaminu do zalecenia, interpretacji, orzeczenia, postanowienia lub decyzji organu władzy publicznej lub orzeczenia sądowego, mającego wpływ na treść Regulaminu;
Drodzy Goście prosimy serdecznie o docenienie wkładu włożonego w przygotowanie obiektów LEŚNA7!
Mamy nadzieję, że spotkamy się za rok:)
PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH
Informacja o ochronie danych osobowych dla osób korzystających usług
Apartamenty Leśna7; 82-110 Sztutowo ul. Leśna 7E
&1
Administrator danych osobowych
Administratorem danych osobowych Gości Apartamentów Leśna 7, jest Alfa Jan Majewski 82-200 Malbork ul. Daleka 125, zwany dalej Administratorem.
&2
Cel przetwarzania danych osobowych
Dane osobowe będą przetwarzane w następujących celach:
- zawarcie i realizacja umowy o świadczenie usług noclegowych
- dochodzenie ewentualnych roszczeń przez Administratora w związku ze szkodą poniesioną przez Administratora, a wyrządzoną przez gościa apartamentów lub obrona przed roszczeniami gościa w stosunku do Administratora;
- udokumentowania wykonania usługi dla celów podatkowych (art. 86 Ordynacji Podatkowej);
- zapewnienia bezpieczeństwa gościom apartamentów i innym osobom przebywającym na terenie apartamentów za pomocą monitoringu;
- spełnienie obowiązków statystycznych (art. 30 ustawy o statystyce publicznej).
W przypadku, gdy Gość wyraził zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych, Administrator przetwarza dane osobowe w tym celu, tj. w celu kierowania do Gościa informacji marketingowych i ofert o swoich produktach i usługach.
&3
Podstawa prawna przetwarzania danych osobowych
- Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Gościa jest umowa o świadczenie usług noclegowych.
- Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Gościa przez monitoring jest ochrona jego żywotnych interesów oraz ochrona żywotnych interesów innych osób fizycznych, jak również usprawiedliwiony cel Administratora.
- Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Gościa dla zapewnienia najwyższej jakości usług dla Gości apartamentów jest usprawiedliwiony cel administratora
- Podanie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne do realizacji w/w celów.
&4
Jakie dane przetwarzamy
- Imię Nazwisko gościa
- Nr. dowodu osobistego
- Nr. Telefonu
- Adres e-mail
- Kraj stałego zamieszkania
- Wiek dziecka
- Nr. Rejestracyjny samochodu
&5
Podmioty którym zostaną przekazane dane osobowe
- podmiotom świadczącym usługi informatyczne i dostarczającym oprogramowanie,
- firmie księgowej świadczącej usługę obsługi księgowej,
- firmom transportowym i taksówkarskim w sytuacji zamówienia przez Gościa transportu lub przesyłki kurierskiej.
- firmom świadczącym usługi doradcze oraz kancelariom prawniczym świadczącym usługi doradztwa prawnego i zastępstwa procesowego
Ponadto Administrator będzie udostępniać dane osobowe innym odbiorcom, o ile taki obowiązek wynikać będzie z przepisów prawa.
Dane nie będą przekazywane do państw trzecich i organizacji międzynarodowych.
&6
Czas przetwarzania danych osobowych
Dane osobowe będą przetwarzane przez okres korzystania z naszych usług oraz po jego zakończeniu, tj. przez okres jaki przewidują to przepisy prawa, w tym przepisy Kodeksu cywilnego oraz ustawy o rachunkowości.
&7
Prawa osób których dane są przetwarzane
Osobie, której dotyczą przetwarzane dane osobowe przysługuje prawo do:
- Dostępu do swoich danych osobowych i otrzymania kopii danych osobowych podlegających przetwarzaniu;
- Sprostowania swoich nieprawidłowych danych;
- Żądania usunięcia danych (prawo do bycia zapomnianym) w przypadku wystąpienia okoliczności przewidzianych w art. 17 RODO;
- Żądania ograniczenia przetwarzania danych w przypadkach wskazanych w art. 18 RODO;
- Wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych w przypadkach wskazanych w art. 21 RODO;
- Przenoszenia dostarczonych danych, przetwarzanych w sposób zautomatyzowany.
Każda osoba, która uważa, że dane osobowe są przetwarzane niezgodnie z prawem, może wnieść skargę do organu nadzorczego (GIODO, ul. Stawki 2, Warszawa).
&8
Kontakt
Jeśli potrzebują Państwo dodatkowych informacji związanych z ochroną danych osobowych lub chcą Państwo skorzystać z przysługujących praw, prosimy o kontakt:
Tel: +48 55 272 26 55 E-mail: ido@lesna7.pl
Alfa Jan Majewski; 82-200 Malbork; ul. Daleka 125
COOKIES
Regulamin – Rezerwacje oraz pobyt
- LEŚNA7 będzie bardzo wdzięczna za współpracę w przestrzeganiu niniejszego regulaminu, który ma służyć i zapewnić Państwu komfort i bezpieczeństwo podczas pobytu.
- Umowa pomiędzy klientem, a LEŚNA7 zostaje zawarta w momencie dokonania rezerwacji i wpłaceniu zadatku na warunkach określonych w regulaminie i cenniku.
3. Niniejszy regulamin określa zasady korzystania z usług wynajmu apartamentów LEŚNA7 i dotyczy wszystkich osób przebywających na terenie ośrodka.
4. Rezerwacji może dokonać tylko osoba pełnoletnia.
&1
1. Sposób dokonania rezerwacji
Rezerwacji można dokonać:
- Telefonicznie: +48 533 832 300
- Elektronicznie (email): rezerwacje@lesna7.pl
- Oraz przez system rezerwacji on-line na stronie internetowej.
2. Potwierdzenie rezerwacji
2.1 Gwarancją potwierdzenia rezerwacji jest wpłata zadatku w wysokości 30% całkowitego kosztu pobytu.
W chwili odnotowania zadatku na naszym koncie lub przesłaniu potwierdzenia bankowego – rezerwacja jest zagwarantowana. W przypadku braku wpłaty zadatku w terminie 3 dni od daty dokonania rezerwacji, rezerwacja zostanie automatycznie anulowana. Wpłata zadatku jest równoznaczna z akceptacją niniejszego regulaminu oraz oferty cenowej.
3. Opłaty za pobyt
3.1 Opłata za pobyt wg cennika
3.2 W cenę najmu apartamentu wliczony jest parking dla jednego samochodu.
4. Dodatkowo płatne:
4.1. opłata miejscowa 1,50zł/osobę/dobę (bez względu na wiek) – opłata jest pobierana w dniu przyjazdu,
4.2. sprzątanie końcowe 100 zł.
4.3. kaucja zwrotna w wysokości 500zł – pobierana przy zameldowaniu i zwracana w dniu wyjazdu (po sprawdzeniu apartamentu),
5. Formy płatności
5.1 Zadatek: Przelew bankowy:
Dane do przelewu:
Alfa Jan Majewski, ul. Daleka 125, 82-200 Malbork
Numer konta: 92 1140 2017 0000 4402 0544 3991
5.2 Całkowite rozliczenie za pobyt: przelewem bankowym (pieniądze muszą znaleźć się na koncie przed przyjazdem) lub płatne osobiście w dniu przyjazdu (gotówką lub kartą) przed odebraniem kluczy.
&2
1. Zakwaterowanie
1.1. Doba hotelowa zaczyna się o godz. 16:00, a kończy o godz. 10:00 dnia następnego,
1.2. Przyjazdy gości do apartamentów odbywają się w godzinach 16:00 do 21:30,
1.3. Podczas procesu zakwaterowania, gość jest zobowiązany do okazania dowodu tożsamości oraz zapłaty reszty należności bądź przedstawienia potwierdzenia przelewu,
1.4. Po otrzymaniu kluczy zalecamy upewnić się, że wyposażenie i stan apartamentu jest zgodny z opisem, a jakiekolwiek usterki i braki należy natychmiast zgłosić. Goście otrzymają kartę z wyposażeniem, którą podpiszą, a na koniec pobytu będzie ona ponownie sprawdzona,
2. Zakwaterowanie poza obowiązującymi godzinami
2.1. 21:30-24:00 – 50zł
2.2. 24:00-07:30 – 100zł
3. Wykwaterowanie
3.1. Wyjazdy gości odbywają się w godzinach 7:30 do 10:00,
3.2. Nieuzgodnione przedłużenie pobytu o kilka godzin skutkuje zapłatą za następną dobę (pobierane z kaucji),
3.3. Gość jest zobowiązany do pozostawienia apartamentu w stanie niepogorszonym w porównaniu do stanu pierwotnego w dniu zakwaterowania oraz pozostawieniu naczyń kuchennych oraz urządzeń w czystości,
3.4. Na koniec rezerwacji, stan apartamentu będzie ponownie sprawdzany,
4. Anulowanie/zmiana rezerwacji
4.1. Wszelkiego rodzaju zmiany w rezerwacji powinny być zgłoszone minimum 30 dni przed planowanym terminem przyjazdu oraz potwierdzone i zaakceptowane pisemnie przez dział rezerwacji,
4.2. Gość zostanie obciążony 30% całkowitej ceny rezerwacji w przypadku odwołania rezerwacji po dokonaniu rezerwacji
4.3. W przypadku opłacenia całego pobytu z góry i niepojawienia gościa w dniu rozpoczynającym rezerwację, apartament pozostaje niewynajęty i jest do dyspozycji gościa przez cały okres na, który został zarezerwowany i opłacony,
4.4. W wypadku, gdy opłacono wyłącznie zadatek, rezerwacja apartamentu obowiązuje do godz. 20:00 w dniu przyjazdu. Po tej godzinie uznamy, że Goście zrezygnowali z wynajmu – zadatek przepada, a wynajmujący może wynająć apartament innej osobie. Wyjątkiem od powyższej reguły jest wcześniejsze ustalenie innej godziny lub dnia przyjazdu Gości z wynajmującym i jest potwierdzone mailowo.
4.5. Przyjazd rezerwującego ze zwierzęciem/zwierzętami oznacza anulowanie rezerwacji bez zwrotu zadatku (wynajmujący odmawia zakwaterowania gości ze zwierzętami).
&3
1. Obowiązki Gości
1.1 Liczba osób wynajmujących apartament jest ograniczona do 5 osób dodatkowo jedno dziecko do 3 lat bezpłatnie.
1.2 Dla komfortu wszystkich Gości, cisza nocna obowiązuje w godzinach 22:00-07:00,
1.3 Goście ponoszą całkowitą odpowiedzialność finansową za zniszczenia i szkody wyrządzone w apartamencie i w wyposażeniu,
1.4 LEŚNA7 nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy wartościowe pozostawione w apartamentach i na terenie całego ośrodka,
1.5 W trosce o bezpieczeństwo podczas nieobecności w apartamencie powinny być zamknięte wszystkie drzwi i okna, a w szczególności okna dachowe – ponadto nie należy pozostawiać bez nadzoru włączonych urządzeń elektrycznych, a w szczególności kuchenki i żelazka, (prosimy o zabieranie karty z wyłącznika elektrycznego znajdującego się przy drzwiach wyjęcie jego nie powoduje wyłączenia lodówki.
1.6 Prosimy o natychmiastowe zgłaszanie usterek powstałych podczas pobytu,
1.7 Dzieci przebywające na terenie ośrodka powinny być pod stałą opieką osób dorosłych.
2. Postanowienia dodatkowe
2.1 Wykonywanie niezbędnych napraw urządzeń w apartamentach tylko podczas obecności Gości, w przypadku ich nieobecności, naprawy będą wykonywane po wcześniejszym uzgodnieniu i zgodą,
2.2 Dopuszcza się wejście do apartamentu pod nieobecność Gości tylko na wypadek zdarzeń losowych zagrażających bezpieczeństwu apartamentu lub innych Gości.
2.3 W apartamentach obowiązuje całkowity zakaz palenia – za złamanie zakazu osoba rezerwująca zostanie obciążona karą w wysokości 400zł,
2.4 W apartamentach obowiązuje zakaz smażenia ryb – za złamanie zakazu osoba rezerwująca zostanie obciążona karą w wysokości 400zł,
2.5 Nie ponosimy odpowiedzialności za niedogodności powstałe podczas pobytu związane z hałasem z sąsiednich nieruchomości, a także z przerwami w dostarczaniu mediów (prądu, wody czy Internetu).
2.6 Apartamenty nie są przystosowane do przyjmowania zwierząt.
&4
1. PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH
1.1 Dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rezerwacji, wyjaśnienia okoliczności ewentualnego naruszenia Regulaminu lub obowiązujących przepisów prawa, oraz rozpatrywania ewentualnych reklamacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy, że:
2. Administratorem danych osobowych pozyskanych w procesie rezerwacji w rozumieniu obowiązujących przepisów prawa powszechnie obowiązującego, jest Alfa Jan Majewski ul. Daleka 125 Malbork 82-200
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy, że:
2. Administratorem danych osobowych pozyskanych w procesie rezerwacji w rozumieniu obowiązujących przepisów prawa powszechnie obowiązującego, jest Alfa Jan Majewski ul. Daleka 125 Malbork 82-200
3. Podmiotem przetwarzającym dane osobowe jest system rezerwacji online Hotres.pl, który należy do firmy LEMONPIXEL.pl Roman Korczyński z siedzibą w Jeleniej Górze 58-570 ul. Młyńska 12A nazywany dalej Hotres.pl
4. Dane osobowe
- Na potrzeby procesu rezerwacji / wystawienia dokumentu sprzedaży pobierane są dane osobowe Gościa. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne do realizacji procesu rezerwacji.
- Gość posiada prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia, jak również prawo do ograniczenia ich przetwarzania.
- Opcjonalna zgoda Gościa na przetwarzanie danych w celach marketingowych wymaga zaznaczenia odpowiedniego pola typu ‘checkbox’ w procesie rezerwacji.
Zgoda ta może być cofnięta poprzez przesłanie odpowiedniej wiadomości na
adres e-mail : rezerwacje@lesna7.pl. - Szczegółowe cele i zakres przetwarzania danych osobowych w systemie Hotres określone są w załączniku.
Zobowiązania Administratora
- Administrator zapewnia, że dane osobowe Gościa nie są udostępniane osobom trzecim i w tym zakresie podejmie niezbędne środi i zapewni wykorzystanie swojej wiedzy i doświadczenia w celu realizacji przedmiotowego zapewnienia.
- Administrator zachowuje prawo udostępnienia danych osobowych podmiotom upoważnionym (Podprocesorzy) oraz w przypadkach przewidzianych przepisami prawa powszechnie obowiązującego. W szczególności dotyczy to podmiotów jakich jak : systemy realizujące płatności online oraz oprogramowanie recepcji.
- Administrator zobowiązany jest do dotrzymania tajemnicy i poufności informacji uzyskanych w celu realizacji procesu rezerwacji. Podjęte zobowiązanie pozostaje w mocy przez czas nieokreślony.
Zobowiązania Hotres.pl
- Hotres.pl jako Podmiot przetwarzający dane osobowe Gościa, zapewnia wdrożenie odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych, oraz dodatkowych zabezpieczeń informatycznych, opierających się na sprawdzonych serwerach i systemach służących do przetwarzania danych osobowych w usługach świadczonych drogą elektroniczną.
- Hotres.pl oświadcza, że systemy informatyczne wykorzystywane do przetwarzania danych osobowych spełniają wymogi obowiązujących przepisów prawa, w szczególności chronione są w stopniu wysokim w rozumieniu rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informacyjne służące do przetwarzania danych osobowych.
- Podwykonawcy i pracownicy Hotres.pl zostaną należycie umocowani do przetwarzania danych osobowych w związku z realizacją procesu rezerwacji, na co Administrator oraz Gość wyrażają zgodę.
- W celu zapewnienia najwyższego bezpieczeństwa w przechowywaniu danych osobowych zgodnych z wymogami RODO, Hotres.pl zobowiązany się do:
- szyfrowania oraz anonimizacji transmisji danych osobowych
- ciągłego zapewnienia poufności, integralności, dostępności i odporności systemów i usług przetwarzania
- zdolności do szybkiego przywrócenia dostępności danych osobowych i dostępu do nich w razie incydentu fizycznego lub technicznego
- regularnego testowania, mierzenia i oceniania skuteczności środków technicznych i organizacyjnych mających zapewnić bezpieczeństwo przetwarzania danych.
Postanowienia końcowe
Administrator jest uprawniony do wprowadzenia zmian w postanowieniach Regulaminu w każdym czasie i zależnie od własnej decyzji. W szczególności, może dokonać zmiany postanowień niniejszego Regulaminu w przypadku:
- konieczności dostosowania Regulaminu do przepisów bezwzględnie obowiązujących lub do zmian przepisów prawa mających wpływ na treść Regulaminu;
- konieczności dostosowania Regulaminu do zalecenia, interpretacji, orzeczenia, postanowienia lub decyzji organu władzy publicznej lub orzeczenia sądowego, mającego wpływ na treść Regulaminu;
- rozbudowy lub zmiany funkcjonalności Hotres.pl;
Drodzy Goście prosimy serdecznie o docenienie wkładu włożonego w przygotowanie obiektów LEŚNA7!
Mamy nadzieję że spotkamy się za rok
CAŁOROCZNE APARTAMENTY NAD MORZEM
Lorem

ZAREZERWUJ POBYT